Керівники PayPal були шоковані, дізнавшись, що деякі з її співробітників не захищені в фінансовому відношенні. Ось як компанія вартістю 225 мільйонів доларів намагалася це виправити і чому вона вважає, що ці зміни покращать прибутковість акцій.
Генеральний директор і президент PayPal Даніель Шульман сказав, що дві третини співробітників початкового рівня і співробітників колл-центрів показали в ході опитування, що вони живуть від зарплати до зарплати з доходом від 4% до 6%, грошима, що залишилися після сплати податків і основними витратами на життя.
«Це був справжній тривожний сигнал для нас.
Вау, капіталізм не працює для цієї частини населення»,- сказав Шульман в четвер на віртуальному саміті виконавчої ради CNBC.
Шульман сказав, що хоче, щоб місія компанії включала всіх її співробітників:
«Наша місія як компанії - демократизувати фінансові послуги, що є химерним способом сказати, що управління грошима і їх переміщення повинні бути правом для всіх громадян, а не просто привілеєм для багатих», - сказав Шульман.
Генеральний директор PayPal каже, що інвестиції в співробітників нижчої ланки підвищать дохід акціонерів
Незважаючи на ринкову оплату або ставки вищі за ринкові за пропоновані вакансії, співробітники «перебували в одному кроці від реальної проблеми», - додав Шульман. Він сказав, що компанія прагне довести чистий дохід до 20% за допомогою ряду нових ініціатив.
PayPal спочатку працював над зниженням витрат на охорону здоров'я для своїх працівників. Потім компанія знайшла для співробітників спеціальні послуги з навчання фінансовому здоров'ю. Платіжний гігант також створив можливості для більшого числа співробітників отримати акції компанії, щоб сприяти довгостроковим заощадженням.
«Це інвестиції в ваших співробітників, але яка окупність цього? Окупність полягає в тому, що набагато менше втрат, набагато менше прогулів, набагато більше залученості і гордості за те, що вони роблять, і за успіх компанії », - сказав Шульман.
«Це призводить до зниження витрат в інших областях. Це також означає більшу увагу до клієнтів і більше задоволення потреб клієнтів. Для того, щоб у будь-якій компанії був шанс стати відмінним, їй потрібні найталановитіші, захоплені і надійні співробітники, що працюють там», - сказав він.
В кінцевому підсумку Шульман і інші керівники PayPal розглядають зміни як вкладення, яке окупиться у вигляді фінансового прибутку.
«Їм потрібно вірити, що компанія подбає про них і що вони можуть розділити успіх компанії. Якщо вони так думають, ми будемо обслуговувати клієнтів краще, ніж будь-хто інший, і якщо ми це зробимо, ми будемо обслуговувати акціонерів краще, ніж будь-хто інший», - додав Шульман.
Акції PayPal в цьому році зросли більш ніж на 75%.