PayPal інвестують в співробітників нижчої ланки, щоб підвищити дохід акціонерів

An2an
paypal
paypal

Керівники PayPal були шоковані, дізнавшись, що деякі з її співробітників не захищені в фінансовому відношенні. Ось як компанія вартістю 225 мільйонів доларів намагалася це виправити і чому вона вважає, що ці зміни покращать прибутковість акцій.

Генеральний директор і президент PayPal Даніель Шульман сказав, що дві третини співробітників початкового рівня і співробітників колл-центрів показали в ході опитування, що вони живуть від зарплати до зарплати з доходом від 4% до 6%, грошима, що залишилися після сплати податків і основними витратами на життя.

«Це був справжній тривожний сигнал для нас.
Вау, капіталізм не працює для цієї частини населення»,

- сказав Шульман в четвер на віртуальному саміті виконавчої ради CNBC.

Шульман сказав, що хоче, щоб місія компанії включала всіх її співробітників:

«Наша місія як компанії - демократизувати фінансові послуги, що є химерним способом сказати, що управління грошима і їх переміщення повинні бути правом для всіх громадян, а не просто привілеєм для багатих», - сказав Шульман.

Генеральний директор PayPal каже, що інвестиції в співробітників нижчої ланки підвищать дохід акціонерів

Незважаючи на ринкову оплату або ставки вищі за ринкові за пропоновані вакансії, співробітники «перебували в одному кроці від реальної проблеми», - додав Шульман. Він сказав, що компанія прагне довести чистий дохід до 20% за допомогою ряду нових ініціатив.

PayPal спочатку працював над зниженням витрат на охорону здоров'я для своїх працівників. Потім компанія знайшла для співробітників спеціальні послуги з навчання фінансовому здоров'ю. Платіжний гігант також створив можливості для більшого числа співробітників отримати акції компанії, щоб сприяти довгостроковим заощадженням.

«Це інвестиції в ваших співробітників, але яка окупність цього? Окупність полягає в тому, що набагато менше втрат, набагато менше прогулів, набагато більше залученості і гордості за те, що вони роблять, і за успіх компанії », - сказав Шульман.

«Це призводить до зниження витрат в інших областях. Це також означає більшу увагу до клієнтів і більше задоволення потреб клієнтів. Для того, щоб у будь-якій компанії був шанс стати відмінним, їй потрібні найталановитіші, захоплені і надійні співробітники, що працюють там», - сказав він.

В кінцевому підсумку Шульман і інші керівники PayPal розглядають зміни як вкладення, яке окупиться у вигляді фінансового прибутку.

«Їм потрібно вірити, що компанія подбає про них і що вони можуть розділити успіх компанії. Якщо вони так думають, ми будемо обслуговувати клієнтів краще, ніж будь-хто інший, і якщо ми це зробимо, ми будемо обслуговувати акціонерів краще, ніж будь-хто інший», - додав Шульман.

Акції PayPal в цьому році зросли більш ніж на 75%.

Ми писали про те, що Гаманець в смартфоні: навіщо і як його використовувати, ТОП-5 міфів. Якщо у Вас є мобільний телефон — чи обов'язково для оплати їм мати банківську карту? Виявляється, що — ні, не обов'язково!

Читати також