Ощадбанк всім своїм клієнтам в односторонньому порядку підключив послугу смс інформування. Послуга платна, в силу чого з клієнтів були списані гроші, в деяких випадках в мінус, що і призвело до блокування карт з негативним балансом.
Клієнти змушені звертатися в Ощадбанк для з'ясування ситуації і відключення даної послуги.
Друга ситуація з цим банком, це клієнти банку почали отримувати повідомлення, де вказується різна сума залишку. Всього Х, а є Y.
З чим це пов'язано? Ощадбанк на свої карти відкрив кредитний ліміт для всіх клієнтів.
До чого це призведе? До того, що власники карт можуть використовувати кредитні кошти навіть не підозрюючи про це. А це веде до додаткових витрат і платежів. Схоже, що старі менеджери ПриватБанку перейшли працювати в Ощадбанк, тому що подібними маніпуляціями славився цей банк, але років 10 тому. Найгірше, що відразу зрозуміти або десь подивитися залишок власних і кредитних коштів не можливо.
Що за собою тягне використання кредитних коштів? Їх потрібно буде повернути. За їх використання потрібно буде заплатити відсоток. А також, якщо гроші були зняті в банкоматі або відправлені на іншу карту, то за це стягується додатковий відсоток від суми операції. З огляду на те, що більшість клієнтів Ощадбанку це пенсіонери та держпрацівники (вчителі тощо), а також власники соціальних карток, то це "обдиралово".
Якщо Вам кредитний ліміт не потрібен, необхідно звертатися в найближче відділення Ощадбанку, щоб закрити цю послугу. Не забудьте з собою взяти паспорт і ідентифікаційний код.