Danske Bank використовує штучний інтелект для прогнозування збоїв

Ірина
Danske Bank
Danske Bank
Зображення: by occrp.org

Danske Bank почав використовувати технологію машинного навчання від IBM для прогнозування і вирішення проблем ІТ шляхом, виявляючи їх до того, як вони вплинуть на клієнта. Про це повідомляє psm7.com.

Банк застосовує інструмент IBM Predictive Insights в своєму корпоративному командному центрі, щоб бути на крок попереду IT-інцидентів і, таким чином, уникнути збоїв в обслуговуванні клієнтів. В даний час внутрішня IT-команда банку проводить калібрування системи – допомагає навчити систему, де необхідно «передбачити» помилкові спрацьовування і де побачити реальні помилки.

Банк хоче стати першопрохідцем у застосуванні штучного інтелекту у всіх своїх операціях

Наступним кроком буде впровадження віртуального агента в формі чат-бота IBM Watson для обробки внутрішніх запитів користувачів.

Ми писали про те, що Рейтинг найприбутковіших та збиткових банків в Україні. За результатами 2019 року опубліковано рейтинг найприбутковіших і збиткових банків. ПриватБанк лідирує з великим відривом від найближчого конкурента по прибутковості - вказавши в звітності прибуток більш ніж на 32 млрд грн.

Читати також