
Київська міська рада ухвалила рішення про введення багатофункціональної електронної картки “Картки киянина”. Раніше картка була соціальною. Про це повідомляє прес-служба Київради.
Муніципальна картка Картка киянина матиме:
- Транспортний додаток (аналог "зеленої" карти метро) та платіжний додаток (можливість здійснювати безготівкові платежі і зняття готівки)
- Комунальний додаток (дані про пільги і субсидії при оплаті послуг ЖКГ)
- Медичний додаток (надання спектру медичних послуг)
- Торговий додаток (надання та облік знижок у роздрібних торгово-сервісних підприємствах, аптеках, лікувальних установах, закладах культури тощо)
- Освітній додаток (надання та облік послуг і сервісів учням закладів освіти)
Як отримати?
Отримати муніципальну картку зможуть отримати одержувачі будь-яких пільг і виплат з міської скарбниці – переміщені особи, які стоять на обліку в Києві, офіційно працевлаштовані в столиці, учні столичних шкіл та вишів, а також їхні батьки та опікуни.
Щоб отримати таку картку, необхідно подати заяву до банку-учасника проекту та надати пакет документів: паспорт; ідентифікаційний код; документи, що підтверджують право на отримання муніципальної картки (учнівський, студентський, довідка з місця роботи тощо), документи про надання пільг, компенсацій і допомог. Картку мають видати протягом 30 днів після подання заяви та документів.