
Instagram працює над індивідуальним додатком для покупок. Про це повідомляє The Verge.
Програма дозволить переглядати колекції товарів від продавців і придбати їх саме в додатку.
Понад 2 млн рекламодавців є активними користувачами Instagram, тому власне це може позитивно вплинути на електронну комерцію, – констатувала Шеріл Кара Сендберґ, головний операційний директор Facebook.
Також додавши, що приблизно чотири з п’яти користувачів Instagram стежать за одним брендом. Саме це дозволить розширити можливість отримати максимальний дохід.
Instagram почав тестувати функцію для шопінгу ще в листопаді 2016 року та в березні 2017 року більш широко розгорнув її. В даний час Instagram ще тестує функцію, яка дозволяє користувачам здійснювати покупки, проте плани у компанії дуже великі, пов'язані з вдосконаленням та комфортом для користувачів щодо покупки через додаток.