Дослідження: Український покупець, смартфон та інтернет

Фрол Антонов

На сторінці "Офіційного блогу Google Україна" з'явилася цікава інформація. А саме, яким чином українці здійснюють покупки.

Дані про поведінку онлайн покупців представлені на підставі дослідження компанії Ipsos. Замовник дослідження Google. Безперечно, пошуковик Google в Україні є лідером, як і браузер Chrome. Але мова зараз не про них.

77% - здійснюють пошук інформації в інтернеті про товар або послугу, які збираються оплатити.

73% - вивчають або шукають нові товари.

72% - шукають новинки.

68% - потребують рекомендацій.

66% - шукають інформацію про товар або послугу про які щось почули або побачили.

65% - шукають спосіб вирішити проблему або необхідність.

 

Google-reserch.png

 

Інтернет - стартова точка покупця в Україні в 78% випадків здійснення покупки. 40% все ж вибирають товар в магазині. Тільки 22% як і раніше підвладні звичайній рекламі (Радіо, ТВ, друковані видання)

Смартфони захопили український Інтернет. І це не жарт, майже 70% покупок, які були здійснені в звичайних магазинах (офлайн) почали свій шлях в Інтернеті через смартфон. 66% регулярно здійснюють покупки за допомогою смартфона і мобільного інтернету.

Українці в 74% випадків ознайомлюються з відгуками і характеристиками про цей товар. У 37% випадках перед придбанням товару оффлайн (в магазині) покупець дивиться відео огляд про товар і читає відгуки. 69% покупців перевіряють на сайті продавця, чи є товар в наявності. Googleresearch2.png

На що звертають увагу покупці в Україні.

  1. Наявність інформації про товар, це важливо для 67% покупців.
  2. Репутація магазину - 66%.
  3. Для 65% важливий великий вибір товарів і асортимент.

 

googleresearch3.png

Ми писали про те, що А-Банк: Замість грошових переказів доступ до карти. Хочете відправити гроші рідним і близьким? Шукайте як це зробити дешевше? А-Банк пропонує послугу, де грошові перекази більше не потрібні.

Читати також