
Приблизно з 2022 року акумульованих даних Synevo, Київстару, ПриватБанку і Сільпо буде досить для створення будь-якого компромату, – стверджує Андрій Длігач, доктор економічних наук і генеральний директор групи компаній Advanter Group.
Про це пише видання К750.
Бренди будуть в значній мірі витіснені персоналізованої комунікацією з клієнтом, – пророкує автор.
Штучний інтелект вже знає нас краще, ніж нам здається на перший погляд
CRM-системи дуже точно аналізують покупців. Це звичайно складно уявити, але варто тільки «згодувати» систему клієнтською базою – і вона миттєво знайде профілі людей в Facebook, побудує їх психологічні портрети. Система машинного навчання орієнтується на реакцію слів користувачів і підбирає потрібні комбінації, і таких описів генерується по 20 000 в день.
Вражає, але в США вже є магазини, які роблять фото покупця на вході, знаходять його профіль у соціальних мережах, аналізують і пропонують саме те, що вважає за краще людина. Світові бренди вже активно впроваджують повний аналіз клієнта і пропонують те, що їм потрібно в даний момент. Наприклад, до Amazon Key, який дозволяє кур'єрам інтернет-магазину і партнерів доставляти товари користувачам, коли їх немає вдома, приєдналися вже кілька сотень тисяч квартир. І це тільки зараз!
Адаптивний інтелект
Великий плюс такого прогресу це те, що це працює з комфортом для всіх людей незалежно від їхнього доходу. Небагатий покупець теж хоче вражень і нормального ставлення.
Нове покоління стрімко змінюється. І на жаль, у них вже немає таких поглядів і понять, які були раніше. Постійні зміни, рух, різні погляди та черпання новин з соцмереж. Вони мислять інакше – егоїстичні, цинічні, безвідповідальні. Спосіб і якість життя інше. Чи погано це? Таки це зовсім інша тема, але до цих людей потрібно шукати підхід вже зараз!
Також на цю тему: Чотири причини смерті банків від "рук" штучного інтелекту